dimarts, 29 de març del 2016

ASSAMBLEA GENERAL ORDINARIA (07/04/2016)

Benvolgudes families,

Us enviem la convocatòria a l'Assemblea General Ordinària del curs 2015/2016. Preguem la vostra assistència degut a la importància dels temes a tractar.
Un dels temes més importants a tractar és l'elecció de la nova empresa gestora del servei de menjador per al curs vinent. Per a més informació, en horari d'atenció a l'oficina de l'AMPA disposeu dels dossiers de les 3 empreses finalistes que opten a la gestió del menjador pel curs vinent. La tria de l'empresa es farà el dia de l'Assemblea amb el vot dels socis de l'AMPA assistents a la mateixa.
També us informem de que ja podeu realitzar els pagaments de les activitats extraescolars del 3er trimestre.

Més informació, al següent enllaç


Atentament,

Ampa de l'Escola Miramar


3 comentaris:

  1. buenas tardes,quisiera saber el criterio y quien a votado para de entre las aproximadamente 15 empresas que optaban al servicio de comedor hayan salido tres,esto se deveria haber votado en junta y como no puede3 ser de otra manera se deveria de votar por todos los padres del colegio ya que al comedor van niños que no pertenecen al AMPA y tienen derecho a decidir sobre estas cuestiones

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bones!!! En resposta a l'altre anònim... Jo vull que em deixin votar a les eleccions de França, tot i que no soc francès, però és que m'agrada molt la truita francesa...
      No fotem!!!
      Si l'AMPA és qui contracta i gestiona l'empresa de menjador, serà l'AMPA qui l'escull no? Si vols votar, fes-te soci/sòcia...
      Opinar pots, però no votar, com no pot ser d'una altra manera...
      Signat: el soci de la màscara .

      Elimina
    2. Bon dia,

      En resposta als dos comentaris, desde l'AMPA us volem fer saber el següent. Hem mantingut reunions amb 5 empreses. Aquestes 5 empreses s'han presentat a la junta de l'AMPA i hem triat les 3 que més s'adequaven als criteris que havia establert prèviament la comissió del menjador. La comissió del menjador està formada per membres de la junta de l'Ampa. Junta que va ser escollida en Assamblea General Ordinària de data 22 d'abril de 2015 pels socis i sòcies assitents a la reunió i tots aquells socis i sòcies que van voler delegar el seu vot en algun altre membre de l'associació. L'ús del servei de menjador està obert a tots els nens i nenes de l'escola, però la gestió del servei de menjador depen de l'AMPA. Així doncs, qui ha d'escollir l'empresa que gestiona el servei de menjador són els socis d'aquesta AMPA. Qualsevol altre dubte pot passar per la oficina de l'AMPA i consultar els Estatuts que la regeixen. En breu els penjarem en aquest mateix blog perquè estiguin disponibles per tothom en format digital.
      Atentament,

      AMPA DE L'ESCOLA MIRAMAR

      Elimina